BLOGGERIANS

Monday, December 30, 2013

faiq setahun 5 bulan




cubaan memakai selipar uwan kekeke






asyik2 makan ayam




Faiq lagi 4 hari nak masuk 18 bulan dah. Omg kejapnya la masa berlalu kan. Macam2 jadi dalam tahun ni. Ada pahit dan manisnya.



Dah nak menginjak 18 bulan ni erm masih belum pandai cakap lagi. Tapi faham la apa kita cakap. Suka sangat tiru apa yang dia dengar. Tak kisah la apa pun. Bunyi ayam berkokok ditiru. Bunyi ibu batuk pun tiru sambil urut dada dia lol. Kadang2 g urut dada ibu sebab ibu batuk haha. Tiru bunyi kerusi kena tarik. Orang kentut pun dia tiru jugak lol



Penggeli giler orang nya. Mak kata peturun kat aku haha. Tapi faiq lagi penggeli muahaha. Semua benda dia nampak dia akan sebut eee eee eee pastu buat muka geli geleman haha


Kalau dia berak, pandai dah g kat aku sambil angkat baju dan angguk2. Tahu dah dia berak. Tarik tangan aku sebab nak ajak g bilik air untuk cebok haha. Kang nak cebok suruh cangkung.. keluar lagi berak banyak giler haha.


Hari tuh tengok cerita hindustan... saif ali khan berlakon. Faiq tenung je tv tu.
. Pastu pandang aku sambil sebut baba baba baba. Hahahaha. Adoyai faiq. Baba awak tu rupa saif ali khan ke? Hahahah ibu gelak guling2.  Lol sangat



6 comments:

UMIE SUE said...

faiq makinnnnnnnnn comelll

Mimy Hamid said...

Faiq dah besar anak ibu....ank adik tak faiq

msredcheesecake said...

budak besar ni memang suka tiru apa adult buat... tu yang kena ngaji banyak2 tu, biar dia ikut

Shakina Farhan said...

hahaha..kelakar la faiq ni..

Siti Asiah said...

cepat jer Faiq membesar ye, mama xpuas lagi dodoi Faiq..hehe

.hasina. said...

haha cute sgt.. boleh rancang adik faiq plak ni. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...