BLOGGERIANS

Tuesday, May 27, 2014

Teh Tarik Malaika Unequein

Sekarang ni kat Menara TM ada macam ala2 ekspo bayi antarabangsa (katanya). tapi tak macam antarabangsa pun haha. barang murah la... half price... ok laaa.... untuk barang2 baby ok laa...


Kat MPH pulak ada ekspo Busainna Bazaar a) 26 - 29 May 2014 (4 hari)


Asyik hilang jela orang TM ni bahahaha.... aku cuci mata boleh la... wee... nak beli tak mampu mak noks.. hihi..  well tadi aku terbeli TEH TARIK MALAIKA ni ha.... selalu tengok IG Mawi Ekin dok promote teh tarik ni.. nak gak cuba tapi malas nak beli 1 pek banyak sangat... nanti tak sedap caner? hahha







So tadi ada jual 2 paket RM5. Terus la iols try hahha... well no bad. sedap gak... cuma lebih rasa susu kot.... tak kawww sangat... tapi ok la sebab teh tarik ni takda gula... just guna stevia.... nak lagi details g la kat IG - UneQuein Ampang... hehehe


1 comment:

  1. waaaaaaa hebat...guna gula stevia ni lah yg dicari2...murah yer 2 paket 5...elok sgt dah tuh mencuba...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...