BLOGGERIANS

Tuesday, June 24, 2014

Besi pagar DIY

Aku kalau balik kampung suka lepak lepak kat luar rumah.
Halaman luas.
Kat belakang rumah kalau letak lagi seketul rumah pun boleh hee.
Abah kan suka berkemas.
I mean halaman rumah kampung tu memang bersih je.. hee


Semua benda dia suka buat sendiri
Kandang kambing dah siap dibuatnya sendiri
Kali ni besi untuk pagar pulak
Nak tempah mahal kot... haa DIY jela
Sebab nak guna banyakkkk


cantik kan besi tu... seketul seketul je... kalau tempah ku tak tahu berapa... abah aku tu jenis dia selagi boleh buat sendiri... dia akan buat. tak mau membazir. gituuu



2 comments:

  1. kalau jenis rajin buat apa pun menjadi.. :)

    ReplyDelete
  2. only in pilah ada suasana mcam ni...huhu dulu ex boifren akak org pilah...org tg ipoh...dulu masa couple selalu ikut dia balik pilah..heheh suasana kg dia berbeza sikit dr kg lain..heheh tp kenangan...eh mengimbas pulak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...