BLOGGERIANS

Wednesday, June 4, 2014

short trip to Melaka - day 2 (cont.)

Lepas dua dua budak kenit tu bangun... kitorang gerak ke Bandar Hilir.... jalan jalan aje.... cuci mata... memang berjalan dari hotel ke bandar hilir.  Jauh jugak wey.... adik aku punya plan... lepas ni memang tak kan la buat lagi sebab sian kat mak abah aku hehe. kalau kita kita je tak pe... tapi mak abah aku OK katanya (amek hati anak anak lettew) haha. 





penat jalan berhenti la kejap..... sini pun dah dekat dengan Jonker Walk... ingat nak pergi jugak... tapi memikirkan masing masing dah penat... hehe ok la next time :D

Tengok muka Faiq dah toye je tu... penat lettew herher





Muizz sedap je mentido dalam stroller... kemain lama tido.. hihi




ini PEACE! hehe








Dah puas berjalan kat Bandar Hilir... adik cakap terus jela makan kat Seoul Garden.... Seoul Garden ni kat dalam Mahkota Parade je... aku pergi hari tu untuk 8 orang makan... total RM380... mahal giler kan? tapi puas hati! food sangat sedap. kuah dia sedap. boleh grill. macam2 pilihan ado... tapi aku paling banyak topup sayur, haha. geram aku tengok sayur fresh2 tuh... oemgeeee :D


http://melaka.home.net.my/sites/melaka.home.net.my/files/u237/seol.jpg

http://www.danjumbuck.com/2011/11/food-review-seoul-garden-restaurant.html
best giler lepak sini lama lama... boleh lepak sampai 1030pm. makan la kau sampai buntang... haha









Balik hotel semua pengsan. hahaha. kemain penat wey berjalan seharian :D

Bersambung lagi day 3 pulak... hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...