BLOGGERIANS

Wednesday, July 23, 2014

ikan bakar best di bazar seremban 2

Aku ni kan travel hari hari pergi balik kerja Labu - KL - Labu.. so jangan harap la aku dapat sediakan juadah berbuka untuk tekak baba Faiq. Heh. Asal boleh je. Nasib la baba Faiq mengerti ya ibuk ibuk ngee... terpaksa ok. tu yang asal hari jumaat je dah mengelintin ajak balik kampung nak rasa lauk mak masak lagi sodap haha. Opss hahaha


anyway, aku nak share 1 tempat ikan bakar kat bazar seremban 2 yang aku rasa best gak la ikan bakar dia kalau nak compare dengan bazar kat Labu tu hehehe... 2 jela bazar yang sempat pergi pun kahkah







Gerai bersih tu yang paling penting. Tuan kedai pun bersih :)





orang ramai giler. bazar ni kemain panjang.





 aku amik ikan talapia and pari je. 2 orang makan je pun. tamak haha




tengok sambal dia... perghhh





Tapi sedap macam mana pun tak leh lawan ikan bakar mak mertua aku buat. sedap giler weyy.. sumpah tak tipu. Aku tak ingat la bahan campuran dalam sambal ikan bakar tu.. nanti la aku mintak resepi kat mak mertua hihihi


Haaa ikan bakar ni sedap layan dengan nasi lemak. dan nasi lemak yang top kat bazar ni adalah nasi lemak mambau... ni pun tak sempat amek gambar. hehe segan la pulak beriya nau kan. hahaa

 
hari ni nak berbuka apa pun tak tahu ni :D

3 comments:

Cik Puan Eka said...

eka ritu pon ade gi bazar ni. tapi x nampak lak ikan ni hahaha... tringin plak

Liyana said...

ikan bakar ni kat bahagian depannnnnn sekali eka.. hehe

Jen Jen Areff said...

perghhh sedapnyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...