BLOGGERIANS

Tuesday, July 8, 2014

Langsir raya

Tahun ni ada rezeki lebih so weols nak spend sikit ke langsir raya lah. Bajet aku dalam RM1000.
Aku suka langsir macam hotel tu.. kain tebal n aku tak suka ropol ropol sangat. Just simple. Tehehe


So hari Sabtu, kitorang 3 beranak ke Nilai 3. Ala dekat je tak sampai 20 minit pun hihi. Tak tahu mana 1 kedai nak p pun... Kitorang pusing2 je.Pastu mata ternampak 1 kedai macam dah nak tutup. Dia tulis situ 80% diskaun!!!!


Terus turun kereta. Kita serbuuu!! Haha. Pusing 2-3 kali dalam kedai tu. Akhirnya jumpa 1 kaler yang berkenan haha. Aku rasa macam rose gold kot. Harga semeter rm24.90. Bila dah kira kira... aku dapat RM17 je semeter. Tak ada upah jahit pun. Cina tu memang nak pindah bulan 8. So nak kasi clear habis


Total burn rm620. Ok lah kan.... Langsir untuk sliding door 2 pintu, sliding door 3 pintu, langsir untuk divide ruang hall n makan 1, langsir bilik 2.


Faiq tersandar keletihan hihi





Tu haa kedai nya yang tulis tutup lelong tuh
Siap jahit sekali dalam sejam...


balik je rumah terus pasang hahah semangat kau.. baba faiq bertukang.... faiq pun sama kahkahkah





Nah gambar langsir sipi sipi je uols. 
Jadi laaahhhh heee



3 comments:

Jen Jen Areff said...

waahhh langsir raya. lawaa... bestnyer hias rumah.. kita takde langsir raya. tk tahu nak pasang kat mana, hohihio

umie shahidah said...

wah...shining2 gituu

Aty_Fared said...

waaahhh... besh nya tukar langsir raya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...