BLOGGERIANS

Tuesday, August 26, 2014

Behave sangat bila ada orang pandai melayan

Malam tadi adik ipar tidur kat rumah sebab dia dah cuti.
Dari utm jb.
Sebelum balik kampung. Singgah tidur kat rumah.

Faiq ni bila ada orang melayan memang behave sangat dia.
Kemain gelak sakan tak heran ibu pun.
So dapat la aku masak dengan tenang.
Hahah

Tetamu datang bawak rezeki.
Harus dilayan elok elok kan.
So aku masakkan sambal udang.
Ini memang fav adik ipar yang sorang ni.
3 kali tambah kau hahhaa



Tengok tu kemain seronok gelak besar haha. Aku pulak rasa nak tergelak tengok gambar ni kakakka




Air asam + belacan tu aku sorang je makan. Haha. Ada lagi balance dalam fridge. Hoi kecur liur tengok air asam tu. Orang panggil apa ek? Heee.


Fav food Faiq pun sambal udang. Good Faiq. Tak payah ibu nak masak banyak banyak. Kuat pedas budak kecik sorang ni. Tapi panas sikit tak boleh hihi




Serius memang tak menyesal beli pemanggang ajaib nih. Sedap giler rasa ikan kalau guna pemanggang ajaib ni. Rasa manis fresh ikan tu terasa rasa tau dak haha 



1 comment:

Aty_Fared said...

teringin sangat nak beli pemanggang ajaib ni..hurrmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...