BLOGGERIANS

Tuesday, August 19, 2014

Bu uat

Bu uat = Ibu buat

Tempat : parking kereta kat depan rumah
Masa : hari Ahad, 1030~ malam

Situasi : Baru sampai rumah dari kampung. Husband tengah bukak gate. Aku dalam kereta memangku Faiq yang tengah syok tidur. Tiba tiba kedengaran satu bunyi. Eh, tu macam ringtone handphone MIL? 



bunyi ringtone handphone MIL

 Agak agak kau seram tak? hahaha. Berdiri bulu tengkuk aku hahaha.  Time tu aku tak terfikir lagi ada handphone MIL dalam kereta. Husband dah bukak gate nak bawak masuk kereta tu aku tanya dia ada tukar ringtone ke? Sebab aku dengar bunyi handphone mak dia. Hehe. Terus la call no handphone MIL. 


Tau kat mana handphone tu? haa DALAM BEG FAIQ!! 


kahkahkah. gelak guling guling. aiyo anak aku. ahahahhaa






Tu yang tak pasal2 MIL kena naik Seremban jemput handphone haha. Faiq kidnap handphone nenek lol





Bila tanya dak bertuah ni kenapa amek handphone nenek? 

jawapan dia : BU UAT. 

Sampai ke sudah tak mengaku. Asyik la dengan jawapan BU UAT. hahahah






Faiq... Faiq... 

2 comments:

Jen Jen Areff said...

dah bujang faiq ni.. ibu buat eh.. hehehehe

Julia Johari said...

Faiq ni comel sangat la...meh la kawan ngan Qi hehhehe...pandai dia sorokkan hp nenek dia ...kan ibu dah seram hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...