BLOGGERIANS

Thursday, August 14, 2014

Dilema nak berhenti menyusu

Masuk hari ni dah 25 bulan 11 hari aku menyusukan Faiq. haha. sayanglaaa nak berhenti menyusu camne ni? tak sampai hati.

Balik kerja kang mesti pandai mintak "Buuu, nak nen. Dik nat. tih." sambil sengih sengih. mana la daku tak cair haha

Macam mana nak beradik kalau abam mengopek lagi agagaga.



mengamuk tak nak mandi  -_-'



dik cepat muka busyuk. ibu amek gambar ni. so ni respon dia heheeh



tak reti duduk diam






"bu nyum. dik amek ba". lol







dok dalam kete dah pandai request nak dok belakang. ni tengah buat peace hee







"buuu wong... dik pit". ahahhahaha. Ibu tolong... adik tersepit :)







Sampai umur berapa boleh menyusu ni? patut ke tak beli botol susu lagi? ahaha benda camni pun aku pening nak fikir lol

1 comment:

Siti Asiah said...

akak br bentikan susu aira, alhamdulillah senang. tambah lg dia siang minum ss btol. balik kj je menyusu badan. akak letak asam jawa...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...