BLOGGERIANS

Tuesday, August 12, 2014

Faiq Harraz dan Muizz Hasif

Seseorang pernah cakap dulu waktu aku dukung Muizz "kalau orang cakap Muizz tu anak kau pun takpe.. muka sama"

Aku diam je. Ni puji aku ke... puji Muizz ke... dok kutuk Faiq? ermm.. Dalam hati kembangnya la hai sebab dak Muizz ni comel sangat. Gebu. Putih melepak. 

Tapi jauh sudut hati macam terkecik hati sebab Faiq takdelah secomel segebu seputih dak Muizz. Lahirnya dulu gelap gulita kurus tak ada rambut tapi... Faiq tetap comel di hati ibu tau sayang :) 

Beza setahun je budak 2 orang ni :) Sorang gelap sorang putih. Sorang rambut lurus, sorang rambut kerinting, sorang kurus sorang gebu. hehehehe












tengah excited sepahkan pencil case bobot haha (bobot ni makshu hahaha)



buuuu! Peacee! :)



dah setahun dak bulat montel gebu ni. sedap dukung dia sebab gebu sangat hihi



tomel :)





Faiq sayang sangat muizz tau. bila muizz dah sudah menyusu kat ibu dia... Faiq lapkan mulut muizz hahaha



Faiq ni kalau jumpa Muizz... otw balik Sendayan nanti dia dok berzikir kat telinga aku tanya Ish ane?Ish ane? Ish ane?   agaknya tanya Muizz mana bu? kenapa Muizz tak ikut? hah gitu hehe


Tak sabar nak tunggu korang berdua besar tau :)

1 comment:

jeehans.blogspot.com said...

tak kisah anak kita gelap ke cerah,,yg penting cukup sifat...ank niza yg si abg cerah yg adik gelap sikt..mmg org bezakan..tp tk kisah pon..senyum je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...