BLOGGERIANS

Monday, August 4, 2014

Raya kedua

Plan asal nak balik kampung mertua hari raya pertama petang2 sikit tapi tetiba rumah uwan buat BBQ pulak... so stuck kat rumah uwan.. dalam pukul 11pm gak baru sampai kampung mertua heh. Sampai2 terus masuk bilik tido je lol



Pagi raya kedua tak ada buat apa2 .. tak ada pegi mana2 sebab tunggu adik ipar. Katanya sampai petang. Sempat la kuar jap g pekan Moncheh beli senapang Faiq sebab bosan dok rumah haha. Sampai kampung je tengok adik ipar dah sampai :D



Malam baru kitorang berjalan raya. Nak pakai baju sama2 boria 1 family. Baju semua fully sponsored by MIL hehehe


Semua gambar pakai camera canggih biras. Biras la kan kalau suami adik ipar? haha








Adik ipar cakap : kak cepat cium mak!!
Aku kan blur. tu yang muka cenggitu kahkahkah








basah lencun laki aku hahaha. panas giler time ni. yela sesi fotografi je kemain lama gahaha. masing2 giler selfie termasuk la mak pak mertua. kecoh memasing haha




mak pak mertua yang sporting hihi :)





Faiq yang gedik. Penat kejar dia nak ajak tukar baju. Akhirnyaaaa......


.......................yeayyy dah tukar kurta hahaha



4 comments:

Hana Soffelia said...

Sempoi la keluarga mertua, siap sponsor baju hah..

Liyana said...

hehehe tahun ni je.. thn depan beli sendiri haha

Aty_Fared said...

gambar yang cium mak tu comel.. :) selamat hari raya liyana...

mynameismy said...

wah meriahhh

Selamat Hari Raya Yana... maaf zahir batin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...