BLOGGERIANS

Monday, August 4, 2014

Raya pertama

Tahun ni raya sebelah aku. Entah berapa kali nak tulis pun tak tahu hahahha. Nasib la ada cucu 2 orang.. kalau tak memang la sunyi je family aku ni haha.







Petang petanggg baru jalan raya. Sebab tunggu adik aku. Dia turn raya sebelah wife dulu... so kena tunggu dia lah.. pergi jalan pun 2 rumah je sebab dah petang... family aku jenis tak berjalan sangat... lebih pada menerima orang datang jek.. hoho. 







abah dah kenapa jauh sangat muahahaha. Sedih je rasa hati bila tengok muka parents lama lama.. ermm banyak nya dosa pada kalian :(






syawal 2014 masih lagi bertiga hihi. 2015 not sure hahahaha. 





Family adik. everything looks perfect ... patut ke aku cemburu? :)






harta ibu dunia akhirat :)





Maklong tak sabar nak tunggu Muizz besar tau. Cepat cakap cepat jalan boleh geng dengan abam Faiq yang becok tuh haha



4 comments:

.hasina. said...

cantik baju raya akak. beli mana?

Hana Soffelia said...

jom ler tambah family 2015. Eh!

hahaha

Btw, family yana pun looks perfect ok.

Selamat hari raya, maaf andai ada salah dan silap ye.

Liyana said...

beli kat opis je sina... baju last minit hihi

Liyana said...

insyaAllah hihi jom hana! naurah pun nak adik tu eheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...