BLOGGERIANS

Friday, August 29, 2014

Rezeki hari Jumaat

Ehem ehem. Tadi kan pergi Nu Sentral dengan bff. Topup kad rapid dulu hihi. Tengok tengok ada orang sebelah terkial kial masukkan duit syiling. Mesin tu tak terima duit kertas dia rasanya. Aku tengok tambang dia rm2 je. Terus aku bukak purse kot kot ada duit singgit singgit boleh aku tolong.  Tapi ada singgit je. Aku ikhlas tak harap pun dia pulang balik singgit aku. Tapi dia bagi balik duit syiling dia. Aku ok je la. Habis macam tu je.

Baru ni tadi aku dapat order ESP + VITAMIN  E. Terus aku teringat adakah ni balasan Allah sebab aku tolong perempuan tu tadi? Mungkin dia berdoa semoga aku murah rezeki? Ya Allah rasa nak nangis. Banyak dosa aku tapi still Allah nak bagi rezeki  :(

So kat bawah ni serba sedikit tentang Vitamin E ☺

Alhamdulillah, Vitamin E ni juga salah satu produk terlaris shaklee. Tak kira si hawa atau si adam pasti menyukainya. Sebab apa?

Si hawa boleh pudarkan parut + kulit jadi moist + boleh buat masker letak di parut + boleh kurangkan jerawat.

Si adam pula boleh meningkatkan kelakian mereka serta boleh berusaha dapatkan zuriat.

Memang best produk ni. Setiap kali restock mesti cepat je habis. Nak? Boleh whatsapp kita laju2 ye :)

Antara kelebihan Vit E yang anda perlu tahu:

✔ Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
✔Memperbaiki peredaran darah
✔Memperbaiki tisu
✔Melindungi paru paru dari pencemaran udara
✔Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
✔Mengurangkan parut & masalah jerawat
✔Mengurangkan tekanan darah
✔ Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
✔Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
✔ Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari
✔Menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat
✔Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
✔Merendahkan kadar kolesterol
✔Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
✔Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
✔Juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri
✔Membantu kawasan gelap areola mengecil dan warna puting menjadi cerah semula
✔ Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual
✔Mengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu

Boleh whatsapp aku untuk order  0173742670

Hihi alhamdulillah rezeki hari Jumaat katanya :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...