BLOGGERIANS

Tuesday, August 12, 2014

VIVIX - kenapa MAHAL??

Panas! Panas! Hehe

Tengah asyik dok blogwalking tadi cari idea nak update blog tetiba dapat sms dari mak. Kemain excited bagitau dia period selepas 3 ke 4 tahun tak datang period. Hahah adoi comel mak aku. Tahu tak bila period ni rasa cam wanita sangat uols lalalala.  

Seingat aku baru 3 botol bagi mak n abah vivix. Share. Aku tak kasi makan ubat hospital. Sebab adik ipar yang kerja hospital cakap long term effect nanti bawak ke jantung.. aku akan usahakan yg terbaik utk mak abah. Takde ganti dah kalau dorang takde. Erm :(


VIVIX yang super POWERRR!! 


Barang baik mestilah mahal. Ini untuk yg selalu cakap shaklee mahal :) depends... kalau nak murah cari la pilihan lain ok :) 

Rahsianya kerana VIVIX melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan. Penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakan sel. Ramuan vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur Muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  
BERITA BAIK : ANYONE YG PURCHASE VIVIX DENGAN SAYA AKAN DAPAT FREE OMEGA OR VITAMIN E. BOLEH PILIH :) 

2 comments:

natasha said...

salam sis..brape ye hrga vivix?

Liyana said...

@natasha
harga bukan ahli RM475. harga promo pm ya 0173743670... tak sampai RM400 pun... dapat free OMEGA / VITAMIN E yang bernilai RM130 lagi.. penjimatan berganda gitu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...