BLOGGERIANS

Friday, September 12, 2014

Bukan 100%

Kepala aku tingtong je 2-3 hari ni. Aku rasa disebabkan rambut aku dah panjang dan aku perlukan imej baru wakaka. I mean gaya rambut baru. Disebabkan muka aku berbentuk bulat giler.. makanya aku perlu berhati - hati pilih gaya rambut. Tehehe. Style aku... sebelum beli atau buat apa-  apa... aku make sure aku paham dulu mende tu.. idakla terkial- kial khenn.. so google punya google (bentuk rambut sesuai untuk muka bulat) ... aku terjumpa benda lain (?).



Luahan sang suami yang dah tak tahan dengan puan isteri (?)

''Assalammualaikum Puan Stephanie..Recently,I came across your Blog and FB.And I saw u once in KLCC with your lucky husband and hansome Ryan.What can I say is..'wow!All men are dying for u!Your face are beautiful,fashionable,voluptious body and sexy even dalam T-shirt!

Okay,let me introduce myself.Im a married guy,ada anak...Actually saya dah lama memerhatikan awak since terjumpayour blog add dari blog isteri saya..I love reading your blogs,enjoy viewing at your photos..U really had a beautiful life..Jeles saya..Entah kenapa.Mungkin isteri saya tidak seperti awak.Dia biasa saja..Yelah,mungkin lelaki seperti saya memang tidak layak untuk memiliki isteri seperti awak.. 

Sejak melahirkan anak kami,dia berbadan agak gempal..perut memboyot.Tetapi apa kan daya,dia isteri saya kan.Cuma,saya sudah tidak berselera dengan dia..Setiap kali bersama,saya terbayangkan wanita lain.Sebab,kalau saya bersama denganya,saya rasa macam...lawak,mahu ketawa!Position agak susah sebab badan dia yang gempal,perut dia bergoyang-goyang,banyak sangat selulit,rupa dia macam kelakar..Tidak menaikkan nafsu saya langsung..Hanya sekadar untuk saya sebagai lelaki melepaskan nafsu..Apatah lagi bahagian bawah dia longgar .. 



Errr.. terdiam kejap aku. Haha.Kejamnya suami macam ni!! Tak sedar diri pun ye jugak haha. Hoi takde cermin kat rumah ke? Kadang aku kagum dengan ibu bekerjaya yang sibuk 24 hours but still ada masa nak manage rumahtangga dengan baik sekali. Anak - anak terjaga... suami terjaga.. rumah bersih... sempat masak bila balik kerja.. .makanan dihidang dengan perfect sekali. Mana dia dapat energy semua tu ya? Ada makan vitamin apa - apa ke? Behehe. Dia jawab... semuanya dengan vitamin CINTA... vitamin KASIH SAYANG.... yes memang penat.. tapi berbaloi tengok orang sekeliling happy :)


Hidup berkongsi ni memang pelik. Tapi tak semua benda kita boleh share dengan suami. Pheww. Contoh... tak payah cerita kat suami yang kita ada saving sendiri. Never. Haha. Tak payah nak tahu  semua benda sangat nanti suami naik lemak. Contoh aku tak pernah amek tahu cara nak tukar kepala gas, kepala paip, etc2. Padahal boleh je. Rumah pun takdela  always bersih berkilat. Kalau aku penat sangat... aku biar je.. tahu tahu dah kemas. Eh pandai pulak laki aku kemas? Hah gituu...


Yes, kita kena hormat suami kita. Tapi dalam masa yang sama, suami pun kena hormat kita. Semuanya kena balance. 


Mesti tinggalkan sikit untuk diri sendiri. Tak payah nak 100% sangat. Hihi. 


Make sure kita ada SESUATU yang buat suami tak boleh nak pandang perempuan lain. Fikir la sendiri. Bahahaha.






Alolo suwitnye... sampai ke tua :) :)





1 comment:

Allene said...

iolls sentap dengar statement laki tu.... ringan je kaki ni nak nendang dia klu jumpa.... how could u man!!!!...

ingt mudah nak beranak...

EMO kejap kak long ni ha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...