BLOGGERIANS

Thursday, September 18, 2014

Gunting rambut dan Faiq

Seumur hidup ni baru first time aku buat treatment rambut haha. Kisahnya dari last week lagi aku dok usha2 mana nak gunting rambut ni. Kat Sendayan ada je kedai gunting rambut muslimah. Dah pergi hari tu TUTUP pulak. Terus balik dengan perasaan hampa. Hoh. Misi diteruskan kat kawasan ofis. Behehe. Member opis cakap ada kedai gunting rambut kat Plaza Pantai LRT Kerinchi. Disebabkan boss tak ada.. aku pergi la kejap tadi. Dalam pukul 11am kot. Sekali TUTUP daa.. malang betul nasib aku haha. Tapi tetap tak puas hati. Tanya kedai sebelah memang kedai gunting rambut ni tutup ke? Sebab semalam bukak je. Kedai sebelah cakap kedai ni bukak lambat.. tengahari ke atas. Gulp. 


Balik opis dengan perasaan hampa. Tiba tiba rasa nak call kedai tu. Google and jumpa. Terus call. Eh tuan kedai cakap kedai dah bukak pulak. Ciss penat aku turun naik hari ni. Aku g jugak la sorang. Mula mula cakap nak potong sikit and nipiskan. Sebab rambut aku jenis tebal and kasar. Aku dah rimas. 




So aku pilih potongan jenis BOB CUT tadi. Lebih kurang macam ni. Hope sesuai la hahaha.







Terus terbeli SERUM ni. Akak kedai tu cakap elok untuk rambut kering. Harga RM25. 





Azzy Hair & Beauty Studio
0192583111

Total burn tadi:
Treatment : RM68
Cuci & Potong :  RM45
Serum : RM25

Grand total : RM138

Overall aku puas hati. Sebab payah nak jumpa kedai gunting rambut melayu. Akak tu pun peramah. Gunting takde terkena kat leher -_-'


Otw balik tadi, BS Faiq whatsapp gambar. Faiq tertido keletihan. Patut senyap membebel rupanya tertido. Hehehehe. Alahai rindu anak ibu :) :)









Mana la tak penat. Malam tadi tido lambat sebab study. Behehehe.





Konon konon padam blackboard.....






Alih alih ke pipi pulak :)











Till then... tata. Esok dah Jumaat. Kejap je rasa minggu ni.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...