BLOGGERIANS

Wednesday, September 24, 2014

Lori Sampah Adik

Hari tu beli mainan Faiq dalam kotak macam ala-ala TORA tu.
Tapi luar kotak tu gambar SPIDERMAN. 


Makanya mengelintin la Faiq nak beli. Peminat spiderman katanya...  buka kotak dengan harapan ada unsur - unsur spiderman di dalam. Tapi malangnya dalam just ada topeng kecil muat - muat mata dan lori kecil. Kecil sangat.  Tercabut pelekat. Tayar tercabut. Pendek kata uzur sangat la lori tu.  Kotak kemain la besar. Isinya dua ketul? So sad.


Faiq pun KECEWA.

Tapi still bawak tido lori tu.


Semalam tak tahu mana letak lori tu.  Hilang. Faiq tanya "Buuu? Lori pah adik?"
Ibu is tercengang cengang. Lori sampah? Apa tu?


Faiq pergi cari sendiri. Lama. Pastu terjumpa. Berlari nak tunjuk ke aku. Rupanya dah jumpa lori hari tu.

Kesian. Kami laki bini gelak guling - guling. Tergamak Faiq panggil ni LORI SAMPAH? HAHAHAHA.


 tayar tercabut




See pelekat dah tercabut





Ini lah kisah LORI SAMPAH ADIK.  


3 comments:

.hasina. said...

hahaha mmg comey. pastu faiq pandai ckp da.

diana aziz said...

Comeyyy je.. hahah... cepat jgk faiq pndai ckp ek.

Diana Rashid said...

pandai dia..nampak cam lori sampah..kan?/heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...