BLOGGERIANS

Friday, September 12, 2014

Parti tupperware

"Beb, free ke? Jom join kitorang kat TMCC dapat tupperware free". 

Whatsapp dari member opis. Hoh! Mendengarkan tupperware FREE terus aku teruja! Behehe. Tupperware kot. FREE pulak tuh. Kerja makan gaji je memang tak cukup. So kat opis ni ramai yang buat side income. Macam aku jual SHAKLEE. Ada yang jual AVON. Ada yang jual SOPHIE PARIS. Ada yang jual TUPPERWARE. So event tupperware ni member opis jugak la yang arrange. Aku rasa dia panggil someone dalam Tupperware yang berpangkat then bagi info kat kitorang. Ok la... seronok dengar info baru. Aku suka je join event macam ni. Tapi tu la... selalu tak berkesempatan :(






Ada produk baru dari Tupperware iaitu penapis air yang dipanggil NANO NATURE WATER FILTRATION SYSTEM. Harga standard macam cosway la beb hihi. Aku pun tak sure which one lagi bagus hihi. Aku dengar gitu gitu je sebab aku lagi berminat dengan tawaran dorang.. kalau beli today ... RM1,999... akan dapat semua tupperware kat atas meja tu FOR FREE! hahaha


Tak dinafikan penapis air memang penting kat rumah.. tapi tak mampu beb... harga retail RM2,750. 










Diorang menunjukkan perbezaan antara air biasa... air mineral.. air paip... air gas... air evian... mineral spritzer... etc2...








Kalau air berubah kebiru- biruan means air tu beralkali tinggi. Mineral spritzer and evian kaler biru... huhu







So tadaaaa! ini la botol tupperware yang FREE tu hihi



Tapi tapi korang jangan risau. Shaklee pun ada penapis air tau hihi. Portable lagi. Tak payah pasang kat kepala paip. Macam jag air je ni. Tuang air paip dalam tu boleh terus minum. Cukup tapisan 303 liter... TUKAR FILTER. Filter pun mampu milik :D


Tak perlu guna elektrik. Boleh terus minum selepas dituras :)




 Harga member je aku bagi RM370. Nak main kutu RM37 selama 10 bulan pun ok :D

Whatsapp 0173743670 hihi. Sempat lagi iklan ni hahaha








1 comment:

Elya Roza said...

ohhh nak tupperware free jugak klo adee..heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...