BLOGGERIANS

Tuesday, October 28, 2014

Tak bahaya ke mengandung ambil ESP?

Ada yang bertanya boleh ke mengandung ambil ESP?  Tak bahaya ke awal2  pregnancy amek ESP? Heh.

Jawapannya RUGI SANGAT KALAU TAK AMBIL ESP TIME PREGNANT :)

Time baby dalam kandungan lah kita kena jaga. Tak ada istilah baby besar kalau makan supplement. Ikut lah dose yang betul. Dan air yang banyak untuk PENYERAPAN OPTIMUM. Banyak vitamin bukan bermaksud  TAK BAGUS yer :)

Apa itu ESP Shaklee?
ESP Shaklee hanyalah SOY PROTEIN ISOLATE, dibasuh dengan menggunakan air bersih dan bukannya dengan alkohol seperti kebanyakan produk soya di pasaran. Juga mengandungi Lecithin soya yang kaya dengan kolina untuk perkembangan otak. Jadi ESP SHAKLEE selamat diambil oleh ibu mengandung.


ESP shaklee juga selamat diambil oleh ibu mengandung kerana kacang soyanya adalah asli dan tidak terubah suai secara genetik (non-gmo soy). 

DANNNN istimewanya ESP shaklee ini adalah diproses tanpa melalui proses haba untuk mengekalkan kandungan proteinnya. Tahu tak PROTEIN SANGAT MUDAH MUSNAH BILA SUHU TINGGI?


Rata-rata orang yang mengambil ESP shaklee dapat merasai perubahan, seperti  LEBIH BERTENAGA, KULIT LEBIH BERSIH TANPA JERAGAT, TURUN BERAT BADAN DENGAN ESP SHAKLEE, SUSU BADAN SEMAKIN BANYAK hanya dengan permulaan 1 TIN ESP SHAKLEE. Hebat khennn :)


Jadi tiada masalah ibu mengandung mengambil ESP shaklee malahan menjadikan bayi dalam kandungan mempunyai cukup protein untuk perkembangan otaknya, anda juga sihat dan lebih bertenaga, dan menjadikan kulit anda dan bayi lebih bersih dan gebu.


Selain protein setiap hidangan ESP Shaklee seperti yang disyorkan mengandungi 500mg kalsium yang sangat-sangat diperlukan oleh wanita hamil. Jadi sangat-sangat sesuai untuk ibu mengandung yang tak berapa gemar minum susu.


Bagusnya juga ESP Shaklee ini adalah memelihara tekanan darah tinggi, kencing manis semasa hamil kerana kandungan karbohidratnya yang rendah dan juga rendah glisemik dan gula. Berbeza dengan membeli produk soya di luar atau di pasar malam sudah tentu kita minta ditambah gula sama ada gula merah atau putih. Betulkan? Nak pulak soya tu ditambah garam nak bagi sejuk lama, lagila tak boleh minum kalau tak tambah gula. hehe. 


Tengah2 malam kalau lapar boleh je bancuh ESP. Kenyang lebih lamaaaa. Lagi berkhasiat tau dari makan roti putih. Huiii banyakkk gulaaa tuuu


Dengan ESP Shaklee tak perlu lagi minum 5 botol soya setiap hari memadai 3 sudu sehari sudah cukup membekalkan jumlah perotein yang diperlukan oleh ibu hamil.


ini anak bisnesku. Seorang yang sangat kuat semangat. Good luck Ain :) Supervisor bulan ni ☺


Apa motif letak gambar family ni ek? Haha. Saja je nak bagitau... tengok 2nd baby Ain tu.... baby Icha.. gebunya masyaAllah geramm... haaa Ain consume Esp  tau masa pregnantkan Icha. Yang 1st baby Ain consume Set Salindah :)

Esp ni asbab sahaja. Kita kena berusaha dapatkan yang terbaik untuk anak2 kita kan ☺


ini contoh aku bancuh Esp  dengan  air ribena. Sedappp! 


Ada banyakkk lagi resepi esp. Paling fav sebenarnya. ... ESP + MILO . Ya Allah sampai berebut dengan Faiq. Sibuk ngecek Esp ibu. Hihi. 


Berkesan ke minum ESP ni? 
Haa ni soalan paling fav. Kenapa saya minum dah habis 1 tong tak nampak kesan pun??? ☺

Nutritionist  Shaklee ada bagitau... kalau nak berkesan... kena ambil berterusan... yes BERTERUSAN. Sebab apa? Sebab ESP membentuk sel2 baru... sel2 mati kita kasi buang sama dia. Heh. Sebabbbb..... sel2 bukan terbentuk terus bila sekali teguk! Bukan dalam sehari jugak.... banyak tau sel dalam badan kita ni. Hah.... kalau consume berterusan... memang KULIT MAKIN CANTIK, TAK KUSAM, ANJAL dan TEGANG :)


Hanya yanฤฃ mengamalkan ESP je faham apa saya tulis  haha. Eh dah melalut ni. Asal nya nak cerita ESP UNTUK WANITA HAMIL jek haha. Okbai.

Eh cop! Promo ESP buy 6 FREE 1 tinggal lagi 3 hari tau. Jom beli 1 dengan harga paling murah tak masuk akal. Haha.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...