BLOGGERIANS

Tuesday, November 4, 2014

Berjaya akhirnya yahuu

Hi.


Lama tak cerita personal life. Asyik promo Shaklee je yer. Kali ni ku fikir nak redah jela. Di kala aku down... ramai pulak yang order Shaklee kat aku... setiap kali aku down... mesti ada sale baru aku dapat ... tak tahu la kenapa...  haa nampak tak memang rezeki aku kat Shaklee kot. Aku buat jela. Ikut rentak aku.


Jalan kejayaan  kita tak sama. ada yang laju berdesup macam roket. Tapi aku maybe macam kura- kura. Lambat tapi tetap sampai ke destinasi.  Haa got it? Haha.


Bila kita NAK tu memang kita akan usaha sehabis boleh. 


Anyway hari ni aku nak ceritakan pasal kejayaan aku bagi botol susu kat Faiq haha. Sebelum ni aku bagi susu Dutch Lady plain. Aku campur sikit Mealshake Shaklee. Dia minum sikit je. Disebabkan Faiq suka ngecek ESP yang aku campur milo.... makanya aku terfikir why not aku try campur Milo dengan Mealshake.  Haaa.... terus buat 4oz tadi   . Milo 3 sudu kecik kfc tu... dengan 1 sudu kecik kfc mealshake. Habis licin ko! Terkejut  aku. Bangga gilerrrr haha.


Rasa macam kejayaan  besar. Agaknya betul kena selera dia. Haha. Kalau Omega tu selamba je dikunyah eh. Hihi. Takpela  kita usaha yang terbaik  untuk anak2 kita kan ☺


Ok nanite. Tido dulu  

1 comment:

mommycha a.k.a kak jenab said...

every mommy want the best for their babies. giteew hihihihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...