BLOGGERIANS

Wednesday, November 26, 2014

First time ke Aquaria KLCC


Hi. 

Ini cerita 2 - 3 minggu lepas. Minggu aku demam lama hari tuh. Hehe. Dalam pada demam tu sempat lagi ke Aquaria. Dah laki beria kan. Aku follow jela walaupun badan dedar2... kepala tingtong. Memang malam tu bertambah2 demam aku. Hihi padan muka. 


Ini adalah pengalaman pertama aku ke Aquaria. Mahal jugak eh tambang masuk. Aku ingatkan terowong ni besar tau. Rupanya kecik je. Berlaga bontot dengan orang ramai. Heks.



Tengok Faiq tengah berjoget kat depan tu. Dengan aku sekali terpaksa berjalan laju sebab Faiq kejar eskalator tu haa. hish.




Dalam ni gelap sikit. So Faiq takut. Tak nak langsung berjalan. Huhu. Pening mak. 




Terpesona tengok ikan dalam nih 




Cuba bayangkan kalau anak jatuh dalam kolam ikan nih. omg omg




Alamak gambar tak tersusun. Ni ikan piranha. Awal2 kat pintu masuk tu je. Teringat ada 1 cerita omputeh yang budak2 pergi camping and kena makan kat ikan piranha. Pheww








ada la 2 - 3 jerung lalu atas kepala aku hahaha. eksited woi. hihi





Malas nak taip. Babai. Hahah. Lepas ni kalau nak pergi lagi kena tunggu anak dah sekolah la kot. Aku tak berapa enjoy sangat la Aquaria ni. Pergi zoo lagi best haha.  

4 comments:

.hasina. said...

zaman sy bercinta dulu kt sini melepak. hihi

Diana Rashid said...

best nya..budak2 lagi la suka tempat macam ni..:)

Diana Rashid said...

best nya..budak2 lagi la suka tempat macam ni..:)

Julia Johari said...

Aquaria ni best...ju bawa anak masa umur dia 6 bulan hahahhaha...tp kena repat lg pi bila anak dh pandai cakap...lg syok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...