BLOGGERIANS

Tuesday, November 4, 2014

Phytocol hebat sangat ke?

Hi.

Entri hari ni nak cerita pasal PHYTOCOL-ST. Antara produk terbaru jugak la. Khas untuk fight kolestrol. Ini memang supplemen fav suami saya sebab dia ada masalah PERUT BUNCIT. Setiap bulan repeat order. Katanya Phytocol lagi bagus dari Omega. Bila makan  Phytocol rasa kurang mengah. Paham2 la perut boroi kan cepat mengah. Hehe. Ops. Yela sayangkan suami katanya. Jom la kita sama2  jaga aset dorang pulak yer. Hehe.

Fungsi khas Phytocol adalah  untuk menurunkan paras kolesterol; tanpa mengira faktor usia.


APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?
Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'. 

Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.


Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
Dijamin halal, selamat dan berkesan. 
Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.


MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?
Sebab ia akan memberikan hasil yang lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan yg lazat dan kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.


DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?
Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! 
Dan, oh ye... beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain tau, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun... (^_^)
Jom turunkan paras kolesterol kita sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai salur jantung kita 'tersumbat' dan stroke datang menyerang baru nak bertindak! Itu sudah terlambat!


HARGA RETAIL: RM197 sebotol
Kuantiti: 120biji
Durasi pengambilan: 1 bulan




Hubungi saya untuk harga promo yerrr heh bai. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...