BLOGGERIANS

Wednesday, November 26, 2014

SayaJual : Poplook

***UPDATED : SOLD OUT - member ofis dah beli hihi



Hi. 

Aku ni pembeli tegar online. Behehe. So ini lah bahananya... tersalah size. Aku suka blouse2 Poplook... pernah beli Haley Blouse tapi ya Allah besar gedabak nya... pakai sekali terus tak pakai dah. Kaler hijau. Ada yang berminat tak? Nanti aku check size. Yang ni preloved so sudah pasti murah giler. Hehe. 








Walaupun pernah tersalah size... aku tak serik. Hahah. Aku suka beli online sebab macam best bila dapat parcel kat ofis. Macam dapat hadiah gitu. Heh.


So kisahnya minggu lepas aku beli lagi... tapi aku email dulu customer service.. bagi ukuran badan then dorang suggest SIZE L. Woah. Aku pun follow jela kan.. mana tau cutting blouse tu kecik. Sebab aku biasa pakai baju size S je.








So bila try pakai... hmmm... BESARRR! Omg. Kalau ikut return form tu kena tukar dalam masa 7 hari. Aku pulak dah bawa balik rumah and terlupa nak bawa opis untuk di pos. So dah makan banyak hari kat situ. Heh. Burn la 7 hari. 



So aku nak JUAL BALIK dengan harga RM60. Retail price RM69. Tak boleh la nak kurang lagi sebab aku tak pernah pakai melainkan untuk test... tak pernah basuh.. tag pun tak tanggal lagi. Sobb... ruginya aku. 


So sesiapa nak boleh whatsapp - 0173743670. 





Ini gambar sebenar dari website poplook ya. Babai


4 comments:

.hasina. said...

hihi sama la pembeli tegar on9 lg2 poplook kan. pantang ada blouse baru
wajib beli ! sebelum beranak dulu dress kegilaan sy. sejak2
menyusu asek beli blouse je. penah gak byk kali silap beli tp
tak serik kn dgn poplook ni. mcm ketagih hape je. semalam baru beli lg. eheh..

Mimy Hamid said...

masuk fb jual kat preloved poplook group...situ mcm goreng pisang panas....mmg orang suka

Liyana said...

@hasina
kannn! Akak pun x serik nak beli lagi tambah koleksi. Hahha

@mimy hamid
waaah! Tq kak. Nanti sy join group tu heheh

Julia Johari said...

Opppss size kecik hehehhe sis pakai lg besar heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...