BLOGGERIANS

Wednesday, December 24, 2014

Beraktiviti Bersama Anak

Anak aku bangsa cepat bosan punya orang. So aku kena pelbagaikan aktiviti bersama. Hoih anak baru sorang boleh la ye tak... cuba dah ramai nanti agak2 terkawal ke tak? Bahaha kita tunggu dan lihat jela yer :D


Anyway, ni aktiviti yang aku google dari sumber2 yang boleh dipercayai. Katanya untuk meningkatkan motor skill anak2. Motor skill tang mana tu entah laaa.. aku follow bulat2. Tapi mana entah linknya.. hilang sudah bahaha.


Bahan2 pun murah2 je... kita perlukan bubble wrap... water color.. berus.. selotape... gunting... drawing block...








Agaknya sebab anak lelaki kot... kalau ajak main mesti main MAN & RAKSASA. 
Ibu jadi man.. adik rakcace -,-








Faiq belum pandai lagi la pegang gunting










Dah puas buat sepah.. minum susu pulak. 


Sebenarnya aku tak tahu pun apa yang positifnya aktiviti ni hahahaha. Kbai. 



5 comments:

Aeen said...

maybe bila pakai bubble wrap tu bila pijak2 ada bunyik kot...heheh.

Liyana said...

Agaknya laa.. tapi dak Faiq ni ringan.. so bunyi tak bunyi jek hahaha

Liyana said...
This comment has been removed by the author.
Diana Rashid said...

Kalau anak saya paling suka main hujan, main pasir, main guling2 dalam lumpur..kalau permainan dalam rumah ni jangan harap dia nak dengar arahan..hehhehe

Fai CeritaCinta said...

menarik idea ni.. tapi tak sesuai lagi untuk adam, tunggu adam besar sikit... hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...