BLOGGERIANS

Monday, December 15, 2014

Kenduri kahwin lagi

Agak sibuk minggu lepas. Tak menyempat nak update blog haha. Tapi blogwalking memang rajin ehehe. 


So Sabtu lepas sempat la ke kenduri kahwin kawan masa sekolah. Ni dah batch last2 la kahwin ni. Maklum la umur dah 28 tahun ni kebanyakan kawan2 dah beranak pinak. Kawan2 pun tak ramai sangat dapat datang. 


Kawan kitorang yang pengantin lelaki tu. Satu kelas dengan aku masa Form 1 - 3. Form 4 dia pindah teknik kot. Aku pun tak tahu bahaha. Orang rumah nya nun jauh di Perlis. Amboi tak dapek den nak membayangkan turn balik kampung nanti camno? Hahaha. Yang dekat2 ni pun dok masam muka. Eh? Kahkahkah.



Berkain songket pengantin kita. Omel angat. Kitorang sampai dekat2 pukul 1pm. Ada kawan2 yang dah sampai.. dok sembang... kitorang yang kebulur terus p cari nasi. Ahaha. Sedap lauk pauk. Masak sendiri rasanya. Faiq 2 kali tambah ok. Hehehehe. 



Aku tak sempat makan beria pun. Maklum la anak tengah melasak. Tak senang duduk aku. Husband kata biar je. Eh mana bolehhhh... aku tak percaya anak aku boleh berdikari haha. 



Nak dekat sejam lepak baru balik. Mesti amik gambar dengan pengantin dulu. 




Take 1





Take 2. Hahahaa. 


Iya. Suami saya bebear saya. Haha. Teringat masa awal2 kahwin dulu.. ada member ofis yang datang wedding aku bertanya "Suami Yana memang jenis badan besar eh?"

Aku macam biasa blur sekejap sebab tengah fikir jawapan ni. Eh tak la... dulu masa sekolah kurus kering je. Dah kerja ni badan naik. 

Dalam hati aku -  macam la dia perfect sangat nak compare2 puleee




Eh dah stop! MELALUT dah ni. Behehe.





So ini lah aktiviti anak bujang den. Sibuk basuh tangan. 
Dah dapat basuh tangan pergi tadah pulak kepala kat paip tu -____-' 

Pandai sangat. 


Tak best main sorang2... pergi ajak kawan. Gegurl pulak tu. Senang pulak dapat kawan. Sudahnya kawan tu kena marah kat bapak dia. Faiq terkulat kulat sorang2 kat tepi. Hahahhahaa. Ibu perhati je dari jauh. Hahaha.




Wefie jap. Ampunkan patik sesekali nak wefie hahahaha






Hai! 2 kali saya tambah nasik tau.  Sedap nasik rumah pakcik koyok ni haha




Hah. Pasangan ni pasangan Shaklee tau. Berjaya dah. Now dua2 laki bini bekerja dari rumah. Macam mana dorang survive pun aku tak tahu. Memang hebat. Sebab aku follow dorang dari zaman mula2 terlibat dengan Shaklee. Hehe. Satu gunung je lagi nak melangkah ke Master :)



So good luck la korang. Aku tak terkejar. Surrender sudah. Hihi. 



Sekian. Haha. 



2 comments:

.hasina. said...

sentap je kalau yg dok kutuk2 laki ni kan. perati je la laki org jgn
ckp bukan2 :DD

ni akak shaklee yg akak penah cite dulu ke? hebat betul nk master dah. sy pun surrender mak
tp bulan ni dptlah sikit bonus. jd dulu :DD

Ann Ishak said...

kaler baju perantin cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...