BLOGGERIANS

Thursday, January 8, 2015

Butterfly Garden Cameron Highland

Hi. Hari ni boss aku EL. Tak sihat katanya maka aku berazam nak habiskan entri Cameron hari ni jugak hahaha. 


Lerr tak habis lagi cerita Cameron dia. Haha. Dulu pergi sini tempat dia tak besar sangat... sekarang dah besar.. macam2 ada... tunggu Faiq dah sekolah nanti agaknya apa la perubahan kat sini :)


Gambar malas nak edit. Selalu edit pakai VSCO  tu ha.. Yang ni malas la sebab dah pindah siap2 gambar ke PC huhu. 

Masuk dalam ni RM5 kalau tak silap.. sebab baru turun Sungei Palas... terus jela singgah Butterfly Garden nih :))





 


Faiq terperanjat tengok benda alah ni hahah





Berkejaran je kerja budak kecik 2 orang ni hee





Ada rabbit 2 ekor dalam tu comel sangat






Dulu rasa macam tak ada jambatan tu ha... bawah dia ada ikan... and agak menjunam ke bawah tangga ni.. Faiq bergasak berlari naik tangga... hoi kecut perut mak ko nak!













Risau betul tengok Faiq sibuk nak celup tangan dalam air tu hahaha




Tu jela kot.. babai ikan.. nanti jumpa lagi 5 tahun hahaha

1 comment:

Aeen said...

tgk gambar2 kat cameron ni...rasa mcm nak pergi lagi je...x jemu la pergi sana...heh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...