BLOGGERIANS

Monday, January 5, 2015

Gegar Vaganza Malam Tadi

Siapa yang follow Gegar Vaganza? Aku memang follow apa2 je cerita Astro... Pencetus Ummah... Maharaja Lawak... AF..  sampai Diary AF pun follow -___-

Tengok cerita ulang2 pun mak tak kisah noks tehehe

TV3 just untuk tengok berita je hahah.

So Gegar Vaganza untuk konsert final ni buat LIVE. Selalu kan konsert tiap minggu tu bukan live pong.... katanya untuk FINAL ni ada 2 kejutan besar menanti. Tertunggu2 kami laki bini  depan tv haha. Tiba2 ada technical problem sampai 2 kali... aku cakap kat laki... agaknya ni la kejutan dia.. hahaha.

Kitorang dok tunggu Mamat Exist je nyanyi. Yang lain biasa2 je bagi aku. Eh tapi Ayai pun ok jugak la...

Intro je Ifa Raziah nyanyi goyang2... siap peluk2 dengan Hisyam Hamid tu... wadehel dia cakap dapat izin dari isteri Hisyam and suami Ifa pun bagi izin. Like OMG kenapa dengan korang???

Haleeda suara tak sedap mana la rasanya... tapi lagu dia bawak malam tadi tu ok la... part jerit2 tu aku pening betul la... haha

Mamat sempoi je bawak lagu Exist jek... terkesima tengok dia nyanyi... hahaha

Finalis lain ok2 jela.... hihi

Aku paling suka part Band buat persembahan. New Boyz.... dulu2 minat tengok si Tomok dengan Syuk haha. Tapi macam tak ada Syuk malam tadi ek?

Part Hairul lamar Keknis tu macam comel je ek...  hihi no comment tapi sweet la jugak :)

Amelina pun malam tadi best jugak... suara macam tak berubah,... tapi menakutkan tengok make up dia hihi.... yang paling win bila Johan buat2 pitam time Jamal nyanyi tu.. kahkah.. kan tu lagu fav dia...  berapa kali weols rewind sebab memang kelaka giler Johan buat muka gitu hahahaha

Rasa macam lama sangat break sampai buat weols terlupa eh mana finalis2 tadi? hahhahaa


Ok dah tu jela kot... nak update cerita Cameron tapi tengah tunggu gambar dari adik blerghhh.. lambat2 kang aku lupa lah nak cerita hahaha sindrom mak2 kan.. hehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...