BLOGGERIANS

Tuesday, January 20, 2015

Ketiak Achem

Behehe. Dah petang2 ni elok gak cerita pasal ketiak ye tak? Tehehe. Iols kan pengguna tegar pengangkutan awam. Bau2 an ni biasa sudah. Kalau lalu sebelah bangla tu kang siap tahan nafas. Pheww . Kuikui. 


Dah dekat seminggu kot aku tukar deodoran baru. Jenis yang tak basah tu.. nak panggil apa ek? Haha.


Haa yang ni lah. 




Sebelum ni aku pakai yang biasa tu je.. jenis basah and roll on tu... haa this one.. memang serasi lah. hari tu saja dok test nak pakai yang ala2 elegan sikit macam gambar atas ni ha. 



Aku perasan sejak tukar deodoran jenis baru ni.. kemain gatal ketiak aku bahaha. Asyik la tergaru2. Ko dah kenapa ketiak? Aku saspek mesti sebab tukar deodoran. Sebab apa lagi kan? Hehe



So penyelesaian nya malam tadi suruh laki p cari deodoran baru.. Sekali dibelinya Nivea pulok. Sebab wangi katanya. 



Jangan merenyam ketiak aku dah la. Hahaha. 





Anyway nak share je.. aku selalu amalkan tenyeh ketiak dengan 2 benda ni. Takdela hitam ketiak tu kan... and boleh jadi deodoran jugak... 

soda bikarbonat


.....................dan limau. Lemon pun boleh. Lemon mahal kita pakai limau nipis jela behehe



Pakai la seminggu sekali.. dan tengok hasilnya. Murah dan selamat hehe. 

5 comments:

Aty_Fared said...

kite tak ley pakai nivea.. gatal tiak..heheh

Cik Puan Eka said...

eka pon tak boleh pakai nivea. Gatallll jugak hehehehe.

.hasina. said...

nivea gatal ketiak kak. huhu...

limau ni mmg husband sy suruh tenyeh. petua ketiak wangi haha

CikNaa said...

wah.. gitu caranya eh.. ok boleh cuba..

diana aziz said...

Petua baru ni... boleh la cuba... kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...