BLOGGERIANS

Tuesday, January 13, 2015

Rambut Pendek

Aku dengan secara tak sengaja telah menggonjengkan rambut Faiq. Wuhuhu. Tak bercakap sehari baba dengan ibu. Huhu.


Kisahnya aku rimas betul dengan rambut depan Faiq tuh ha. Asyik masuk mata. Nak hantar kedai memang meraung 1 kedai. Nak gunting sendiri asyik senget benget sana sini. Usik sikit rambut dia kang "jangan cik but dik" -_-'

Read - jangan usik rambut adik. Sambil selak ke tepi rambut dia -_-'


Kebetulan pengasuh Faiq cakap nak gunting rambut anak dia. Nak masuk sekolah dah kan. Dia tanya aku nak gunting tak rambut Faiq. Dah 16 kali rasanya dia tanya. Akhirnya aku jawab ok la gunting depan je. Belakang jangan usik. Ai iz sayang rambut belakang dia yang konon2 hengsem tu hahaha.


Sekali jemput dia petang tu - hoi dah botak anak aku? Hampir tak ada rambut Faiq? Aku tengok laki aku dalam kete dah mendengus2 dah macam hape je. Takutnya mak noks. 


Nak kata apa kan dah gonjeng gitu. Huwaaa.. lambatnya nak tunggu panjang :(









Aku dok google cara2 nak kasi rambut tumbuh lebat dan panjang dengan cepat. Dorang cadang letak zam zam hair oil ni. Kesan terbaik. Tapi bau dia memang aku tak boleh terima betul haha. Busuk oi. Bau bunga cempaka ke ape tah. Mak aih. Tak boleh blah. Ada sapa2 nak tak? Aku bagi free je hahahha. Tak pela aku rela lumur kepala anak aku dengan santan lagi mihmih.




Bila la nak panjang balik macam ni huwaa 




2 comments:

CikNaa said...

ok je ciknaa nengok faiq..huhu.. eh try minyak zaitun..bebudak ni cepat lebat..

.hasina. said...

hensem la tu faiq rambut pendek... kemas je. like! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...