BLOGGERIANS

Wednesday, January 7, 2015

BOH Tea Centre Sungei Palas

First time sampai sini. Dari dulu dok usha2 Boh Sungei Palas ni hahaha. Agak menakutkan jalan ke sana.. gaung weyy... tapi nak gak pergi haha. 









Tak tahu lah kenapa macam cacat je gambar ni ahahahha


Iye... Faiq jalan sendiri naik atas tu hihi




Muizz yang kuat makan! 


Faiq jalan sendiri ye naik atas tu... nampak macam jauh nya nak sampai atas... tapi sebab suasana sejuk kot... kira macam eh? dah sampai? hahaa


berselera sangat makan mushroom soup tau :)



Tapi memang sedap mushroom soup kat sini. Sedap giler kot! Menyesal beli 2 je. Nak beli lagi tapi tengok orang beratur.. hmmm... lain kali lah. Hahaha


Toilet pun ok. Bersih :)




Faiq mari kita berlakon ala2 sweet? 

Ok jom ibu. Hahahaha



Lepas jugak hajat nak naik sini hahaha. Ok dah jom kita balik :) :)



Faiq dah marah sebab baba tinggalkan dia hehe



1 comment:

.hasina. said...

gigihnya faiq naik sendiri tu. plan nk bwk naurah jgk pi sini.
rindu cameron!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...