BLOGGERIANS

Friday, January 30, 2015

Seminggu yang panjang

Akhirnya hari ni hari Jumaat.

 Rasa panjang nau minggu ni. Kenapa? Yer kena cover bos kepada bos aku. Jaga 2 bos lah kiranya. Secretary bos cuti 2 weeks.. so aku in charge untuk seminggu yang pertama. Tak tahu ler kenapa muka yang sama je kena cover boss. Nak kata pandai buat kerja.. tak pun..masih dalam proses belajar jugak. 

Semua berjalan lancar je.. walaupun iols agak kelam kabut. Bahaha. Aku kan clumsy tapi berlagak cool. Dah ler ada miss perfectionist yang memantau kerja iols. Tehehe. Isokay.. at least aku belajar banyak juga dari dia kan. Herher.


Tapi banyak beza ye bos lelaki dengan perempuan. Bos aku perempuan.. very the details... salah eja nama... g betul kan balik sekarang. Baik boss. Haha. Tapi bos lelaki... cool je ek. Macam terlalu diberi kepercayaan pulak haha.


Buat jela yang terbaik kan... sebab orang dah percaya kat kita. 


Minggu depan kembali ke pangkuan bos yang tercinta bahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...