BLOGGERIANS

Tuesday, January 13, 2015

Tak Nak Kawan

Seronok berborak dengan budak ni sekarang. Takdelah fasih tapi boleh laa... hihi. Kadang2 ibu pun tak paham nak oi. Mihmih.


Dah pandai borak memang suka carik gaduh dengan ibu. Hari tu apa entah dia mintak kat aku.. aku tak bagi. Dia merajuk sambil cakap.. "tak nak kawan ibu"


Taktik lettew. Mesti dia expect ibu ni mesti kalah .. mesti pujuk ni.. baik aku mengamuk.


Sekali ibu cakap "ada ibu kisah?" Sambil teruskan membasuh pinggan. Hehe kejam sikit je.


Dengar je ibu cakap gitu... terus merayu2 balik peluk kaki ibu "ala ibu kawan la adik haaa"


Huwaaaa. Melalak.

Hahahah padan muka. Yeay ibu menang. Lol. Tak boleh bagi muka ni. Nanti kang nak apa2 dia buat taktik melalak dia. Haha.


Tapi bila Faiq tido ibu rindu hihi. Senyap je pulak tak de geng bergaduh haha



2 comments:

Jen Jen Areff said...

bijak2 faiq ni. alaa kwn la dgn adik. so sweet.

Aeen said...

hahaha...comey la faiq ckp mcm tu...heheh..bila tgk anak tido rasa tenang je kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...