BLOGGERIANS

Monday, April 20, 2015

Tembak ibu

Minggu lepas balik kampung. Balik Sendayan awal sikit semalam. Saja je nak lepak rumah tido bawah aircond lagi syok katanya. Husband pulak nak jumpa client nak ambik advance projek ID beliau. 

Nanti la one fine day nak pasang air cond kat kampung. Tak boleh nak bayang berpantang kat kampung nanti macam mana. Panas hoi. 

Selera makan aku agak kelaut. Mual tak habis - habis. Sampai kompius nak makan apa nih. Blerghh. 

So semalam sampai depan gate rumah... husband dok tercari - cari kunci rumah. Beria mencari. Aku dah cuak. Jangan cakap kunci tertinggal pulak. Ayoyo. 

Husband : Alamak kunci rumah tertinggal! Macam mana nih?

Aku dah buat muka dah. Aku ni dah la pening mual. Kang kena pusing balik kampung g amik kunci semata- mata. Mengomel jela aku sorang - sorang. Membebel. Faiq leka main game Shark kat handphone aku. 

Husband : Tadaaaaa! Gurau je. 

sdsdfd*&^$%#$#%gdgfhf


Sementara husband bukak gate... Faiq pandang je baba dia. Pastu dia cakap

"Sian baba. Ibu jangan la marah baba. Nanti Faiq tembak ibu nanti. "


Aku terkedu. Hahahaha. 




2 comments:

.hasina. said...

sama la kat kampung sy panas sgt. sampai mak sy suruh letak aircond..
kalau dak naurah tu ngamuk aje bila panas. huhu..

SweetLikeWhat said...

hahahahhaaha itulah ibu marah baba lagi..kan dah kena tembak..kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...