BLOGGERIANS

Thursday, June 4, 2015

Bila balik kampung

Budak 2 orang ni kalau balik kampung memang tunggang langgang rumah mak. Haha. Dapat time mood baik.. nampak macam kamceng je.. bila mood tak baik "ibu rotan muiz ni ibu" haha

Suka hati je nak suruh ibu rotan anak orang :)



Sorang gelap.. sorang cerah.. sorang rambut lurus.. sorang kerinting. Dua2 pun sayang hihi.











Kolam ni dah lama beli.. masa tu Faiq baru 5-6 bulan kot. Beli pakai duit bonus. Hehe.

Anak dah besar baru boleh pakai :)





Busy betul pakcik kecik ni. Entah hape yang disodok eh tah. Faiq malas nak layan hewhew.


Hujung tahun ni tambah lagi sorang eh.... ke ada lagi sorang? Haha



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...