BLOGGERIANS

Friday, June 19, 2015

Kalau suami masuk dapur

Laki aku dengar je bunyi aku snap gambar ni "nak masuk dalam blog lettew"

-____-'

Laki aku memang rajin masak. Sedap pulak tu. Tapi kan masalahnya hadoi lepas masak tu nak pitam aku tengok dapur. Macam mana la goreng sardin je pun.. minyaknya sampai ke depan haha. Tak paham aku. Aku ni dah la tak boleh kalau lantai berminyak2 ni.. geli2 aku nak pijak.. bukanlah pembersih sangat... tapi aku selagi larat memang aku nak kemas sentiasa hihi. 



ikan sardin ni aku kureng sikit.. tapi kalau sambal dia tu aku suka.. aku just tak suka rasa ikan sardin tu.. rasa pelik hehe.. dah habis sambal eh baru teringat nak snap gambar hahaha


Serta merta amik mop nak mop lantai. Haih sibuk je budak ketot ni nak tolong haha. 

Sejibik dia ikut cara ibu mop lantai hahahaha.



"Ibu jangan lari eh.. lantai licin nih"


HAHAHA


2 comments:

Aisyah Az said...

hahah comel je budak ketot nak tolong. selamat berpuasa sis ;)

Hana Soffelia said...

Bertuah badan dapat dua hero rajin. Sorang rajin masak, sorang pulak tukang kemas dapur.. hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...