BLOGGERIANS

Wednesday, June 24, 2015

Kejam ke tidakkk muahaha

Anak bujang aku tu ada je alasan dia kalau ajak gosok gigi. 

"Lam di tu (semalam) dah gosok dah ibu..."
"Faiq nak cok (ubat) gigi sepaiman (spiderman)..."
"Esok Faiq gosok gigi eh...."

Itu belum campur dia bukak cerita nak alih topik gosok gigi.. konon2 ibu boleh lupa laaa kan...

"Ibu nak dengar cerita tak? Lam di tu (Semalam) kan.. Faiq bawak kete pastu Faiq jumpa kerbau.. jumpa tomen (ultraman) kat semban (Seremban) ... banyak ada 5 orang tomen.. pastu Faiq eksiden.."


-____________________-


Yolah anak oi. Ibu sakit pinggang dah ni berdiri lama2 nak suruh kau gosok gigi je pun. Lastly aku dapat idea... hehehe.. Faiq ni penggeli.. pembersih.. hehehe.. aku amik handphone.. google GIGI HITAM. 


Hah amekaw. Menggigil Faiq terus peluk kaki aku hahahaha. 3 kali gosok gigi sehari terus hahahhaha.




Puas hati aku. Nanti kang orang cakap aku tak pandai ajar anak gosok gigi.. ingat senang ke? Huh.


2 comments:

Innanie Ariffin said...

hahahah kelakar nauuu cerita faiq. otomen kat seremban!!!

well, bagus jugak tu kak kadang2 takutkan anak dgn psycho gambar kan! heheheeh.

aeinna Musa said...

Waa..'lam di tu'..hanya ibu je yg fhm kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...