BLOGGERIANS

Friday, June 5, 2015

Tetiba obses dengan kasut budak yang stylo (bagi aku lah)

Pergh... tajuk tu tak boleh nak panjang lagi ke? Hehehe.

First time aku try beli kat website ni.. minibydhea.com



Memang puas hati :)


Mula2 aku search kat IG je.. banyak kasut budak tapi semua kena pre order... bangsa aku kalau nak sesuatu tu.. time tu jugak aku nak haha.

Tak tahan tengok model budak2 dalam tu bergaya betul. Terus terbayang anak sendiri bergaya dengan kasut itew harhar.



Comel je sampai kat tangan aku. Nak design lain tapi tak ada size.. so amik jela yang ni.




Satu size 23cm.. satu lagi size 24cm.


Nampaknya Faiq lagi suka yang kaler kelabu tu hihi. Selesa kot. Asyik pakai kasut je pulak dalam rumah. Rimas ibu tengok hehe.


Dah beli 2 pasang.. aku beli lagi 2 pasang. Ayoyo. Tiba tiba je terobses dengan kasut budak. Kau dah kenapa? Eheh.



Comel kan??? Mana la tak tergoda nak membeli haha.



Ok janji. Pasni tak beli lagi.

Tapi rasa macam nak beli sandal Faiq pulak 1 ke 2 pasang. Untuk raya kan. Hehehe.


4 comments:

Puteri Beribiru said...

comel je kasut2 tu..memang stylo

SweetLikeWhat said...

alalala stylo gila

Mimy Hamid said...

styo la....tp akak dah janji tak mo beli kasut dah...fayel tgh obses ben10..kasut lain tak dipandang

.hasina. said...

Comelll kasut2 ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...