BLOGGERIANS

Tuesday, July 28, 2015

Baru sempat kira


Alhamdulillah rezeki anak hihi. Belum raya lagi hari tu pun..  member ofis dah pass2 duit raya... sorang RM10 bagi.. team aku ada gak dalam 10 orang... rezeki Faiq.. ibu tumpang je :)


Ikhlaskan hati bagi kat anak2 orang pun buat rezeki kita bertambah jugak ye tak? Behehe

Pilih sampul yang paling cantik hehe



Sampul kitar semula. Kalau p kenduri boleh guna lagi nih sedekah ke tuan rumah :)



Korang simpan duit anak kat mana? Aku semua sumbat asb. Ke tabung haji better? Tak sempat nak kaji lagi. :')


4 comments:

CikNaa said...

ciknaa pn sumbat asb.. sbb tu je acc yg ada untuk anak2..

.hasina. said...

budak2 ofis sy bg duit raya rm5, rm4.. rm2 pun ada. ahakss! terima je lah rezeki.

naurah sy buat dua akaun. satu tabung haji, satu asb. tahun lepas semua duit raya
& duit org bg letak kt Tabung haji. tahun ni nk sumbat asb pulak. hee

Aisyah Az said...

wuish banyaknya faiq dapat.. haha

Hana Soffelia said...

sumbat tabung haji. rezeki anak-anakkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...