BLOGGERIANS

Friday, July 10, 2015

Berbuka dalam kereta


Tadi agak lambat keluar ofis. Sampai pun lambat. Memang tak dan nak masak. Beli bazar aje. Ngam2 pulak dah sudah membeli kat bazar tu... nak masuk kereta.. start enjin... enjin tak boleh hidup. Ahaks. Ayokk. Ni ada jugak berbuka dalam kereta kang nih kannn... 

Bateri kong katanya. Memang dah patut kena servis tapi ongkosnya enggak cukup lagi hihi. Sepupu datang tolong pakai jumper (betul ke eja nih? Haha) pun tak boleh hidup enjin hoho. Memang kena tukar baru bateri ni. Call pomen.. and yeah... RM185 terbang. Sekian terima kasih haha. 


;)

1 comment:

Hana Soffelia said...

Sabor jelah, memang dugaan tak dijangka. Hana baru lepas tukar bateri last kat kuantan ritu. Ni macam nak kena tukar tayar plak. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...