BLOGGERIANS

Thursday, July 2, 2015

Berbuka semalam


Bulan puasa ni selalu 630- 640 pm baru aku sampai rumah. Sebab itu aku beli je kat bazar. Tak sempat masak oi. Lain la kalau aku sampai 530pm. Sempat sesangat. Hewhew. 


Tapi laki nak makan lauk yang dimasak kat rumah. Dia balik awal kena tolong la apa patut kan. So semalam ayam dah siap goreng.. bawang pun dah blend... sayur dah potong... tinggal nak goreng je. Nasik pun dah masak. Heh. Senang kerja mak :D


Murtabak cap bazar. Tak berapa sedap pulak yang ni. Mana laki aku beli entah?



Aku tak berapa selera makan nasi time berbuka sebab dari kecik dulu abah ajar makan ringan2 je time berbuka. So aku meratah je.. hehe

Hari ni nak buka apa eh? Rasa nak buat lagi puding roti version lain pulak hahaha. Kali ni mesti jadi kofkof.


Sekian bai.

3 comments:

SweetLikeWhat said...

yana..tak tahan tgk air tu...lambat lagi nak buka ni..huahuahua

Hana Soffelia said...

Untung hah laki rajin tlg. Eh, kalau berbuka makan ringan-ringan hbis tu tak makan nasi ke? Sahur baru mkn nasi eh.

Soalan aku.. hahaha

Innanie Ariffin said...

Challenge sikit kan kak bila sampai rumah lewat. Kadang beli kat bazaar ni tak sedap pun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...