BLOGGERIANS

Monday, August 17, 2015

Mengacau dodol


Mak abah aku ni tah hape angin nak mengacau dodol pulak. Agaknya sebab semua anak balik. Sila la kaum lelaki.. iols tukang amik gambar je bahaha. 


Mak cakap "saja ja buat.. sok mak abah takde.. korang dah tau cara nak buat.. sukatan.."

Sob sob..

Tekak aku bukan suka sangat dodol/ penganan ni hee.. amik jela dah mak suruh tapau bawak balik. Hihu.


Sepupu yang konon2 datang.. terjebak kena mengacau dodol. Kahkah. Padan muka uols. Nak amik MC katanya hari ni hahaha. 



Kena pakai pelepah pisang nak tarik dodol tu.. elakkan melekat kotss.... hee


Berejam mengacau dodol.... ni kalau bulan puasa boleh pengsan masing2 hihi. 

1 comment:

CikNaa said...

ya Allah..ciknaa rasa lebih 20 tahun kot tak tengok orang buat dodol..betul la tu yana.. kena menurun,mcm ciknaa dah tak tau sukatan or resepi arwah wan dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...