BLOGGERIANS

Thursday, December 24, 2015

Baby wrap MakYang


Minggu lepas saja testing keluar bawa 2 hero... hehe.... sorang hero pun rasa macam dah huru hara dunia... amacam 2 hero? Hehehe... boleh tahan laa terjerit terpekik2 ibu baba sebab Faiq tak reti pulak berjalan kann.. lari je kerjanya... hadoi letih kejar... sekejap2 dah hilang. Memang tak berani nak shopping bawa dia. Terlepas pandang memang naya betul. 


Keluar sebab nak test pakai baby wrap ni pun ye jugak.. hehe... beli kat ig babywrap by makyang. Nak beli yang branded... mak tak mampu nak.. lagipun baby wrap makyang ni aku tengok ramai pakai and baby masing2 pun selesa. 


Baby wrap ni ikut size badan mak yer. Bukan saiz baby. Aku amik size s/m sebab berat 50-60. Sekarang lepas bersalin ni tak tahu la berapa berat.. dah lama tak timbang pula... heh. Harga RM95 + postage RM10. Design ni je ada... sebat jela... dalam gambar nampak macam color maroon... sekali sampai color coklat rupanya.. kecewa sikit saya di situ :) tu yang malas dah aku nak edit gambar sekarang ni. Malas jadi fake...haha.. so sekarang ni gambar2 kat blog ni semua no filter ok. Aku dah malas edit. Mak takde masa #makanakdua sangat. Lalala.

Bagi aku ok sangat baby wrap ni. Senang gile nak pakai pun. Harga pun murah.. tapi aku rasa aku boleh jahit sendiri ni ikut design yang aku suka.. senang je jahit lurus je bak kata mak aku... lalala... 


Dak Aqeef agak semangat badannya. Pegang sekejap aku dah lenguh tangan. Tapi pakai baby wrap ni... tangan tak lenguh... tangkap ke pinggang pulak haha.. agaknya sebab Aqeef semangat ke? Ke aku pakai tak betul? Heh. Lagi 2 hari nak masuk 2 bulan... yeay! Baby wrap ni boleh pakai sampai anak 9kg yer..



Tak mau bedung dah... dalam buai je boleh bedung.. huhu



Bawa Faiq kat simplaycity ni... dalam seremban mall (dulu dipanggil seremban parade). Heaven Faiq main sebab tak ada orang kot. Tapi dia ni jenis berkawan... sudahnya keboringan main sorang2... weols pun terus la balik... keluarnya sekejap je... tapi penatnya terasa sampai ke esok hahahaha. 


Eh lupa lak nak cerita.. hee... masa makan kat pizza hut.. boleh pulak meja weols berdepan dengan fitri unic tu.. dia bertiga dengan anak perempuan dia.. n sorang lagi budak lelaki tak sure siapa. Aku sekali imbas nampak macam fitri unic .. laki aku pun cakap benda yang sama jugak huhu. Hah betul la tu kot. Takdela tegur pun.. buat biasa2 je ... tergamak pulak nak tegur.. hehehehe... 


Sempatla aku breastfeed dak Aqeef kat meja tu jugak.. orang pandang2 je.. lantak ler... bukan aku tayang pun.. huhu


1 comment:

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

semangatnyer aqeef..
semoga membesar dengan sihat yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...