BLOGGERIANS

Monday, April 4, 2016

jual susu ibu

Malam tadi ada terbaca... seorang suri rumah menjual susu sendiri... dan berpendapatan RM5000 sebulan. Pergh. Boleh pulak jual eh? Setiap 150ml bersamaan 5oz dijual pada harga 30 - 50 ringgit 😱😱

Dan menurut sumber, dia ada 8 anak susuan.... yang mana... tak lagi berhubung selepas dah habis jual beli susu .... erk? 😕 apa nak jadi lahhh donia

Macam mana kalau anak2 susuan itu dah besar? Huish. Pembeli dan penjual susu itu sama2 ngokngek. Haha  😂


Sehari aku akan gigih dapatkan 30oz...  setiap 5oz dijual RM50... kalau sebulan? Perghh! Dasyat dasyat. Kuikui. 


3 comments:

Fa Az said...

akan jadi masalah bila tetiba anak2 susuan tu berkahwin..kat mana otak orang ni?

.hasina. said...

Byk susu akak... brp kali pam sehari tu...

CikNaa said...

dunia akhir zaman..susu sendiri pun nak jual..haihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...