BLOGGERIANS

Thursday, May 12, 2016

preloved topshop backpack


Dasar suka membazir! Amalan syaiton betul. Hoih

Aku pakai sekali je p Langkawi baru2 ni.... konon2 nak fefeeling bergaya dengan back pack yang cantik ini hahaha. Kelaut. Huru hara dengan anak2 je. Hahaha. 

So daripada aku peram .... baik aku jual semula...  preloved tapi condition 10/10. Aku berani jamin. Heh. Harga Zalora RM229. Aku kan beli online je... harga kedai tak sure mak noks. Aku jual balik RM150 termasuk postage (boleh runding lagi) 

Whatsapp 0173743670





Beg ni cantik. Ada tulisan topshop kat zip. Eh macam teragak2 pulak nak jual. Hahaha. Whatsapp cepat sebelum aku tukar fikiran tak jadi jual. Kahkah.













baju maroon itu contoh aku pakai. hahaha kbai

4 comments:

Cik Puan Eka said...

menarikkkk la beg ni. Simpan je kak kot jalan2 lgi hahaha

syira yaya said...

nice bag. simple but elegant :)

.hasina. said...

Baru beli beg piko2 kt sometimes kot2 nk pi holiday ahaha

.hasina. said...

Baru beli beg piko2 kt sometimes kot2 nk pi holiday ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...