BLOGGERIANS

Thursday, June 16, 2016

Stok susu di bulan puasa

Blog aku dah berlumut haa.. takde masa nak tengok. Kesian kau blog hihi. 

Eh dah berapa hari puasa? Aku setakat ni belum tinggal lagi... fuh alhamdulillah. Cabaran ibu menyusu khen. Tapi susu memang kelaut la di bulan puasa ni. Walaupun aku dok hadap kurma 3 biji masa sahur. Dah la aku tak suka kurma. Manis sangat. Sakit tekak aku. Hmm.



Kalau hari tak puasa aku boleh bawa balik 30oz sehari... now bulan puasa jadi 20oz je. Kurang 10oz. Perghh! Waktu berbuka melantak minum air kawkaw. Ibu menyusu je faham. Tehehe. 

Ok la. Entri kelaut. Tah hape2. Bai uols :B


3 comments:

Aisyah Az said...

haha selamat berpuasa sis. Jaga kesihatan and happy selalu. cewahhh

wahida said...

sama la...i pun kurma ni kureng sikit...manis sangatttt..huhu...
sabar ye..production mmg akan kurang sikit bulan puasa, bertabah la...

.hasina. said...

Byknyaaa 30oz... brp kali pam tu kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...