BLOGGERIANS

Tuesday, July 19, 2016

Update heh

 Rindu pulak kat blog. Lama tak menulis. Banyak benda baru jadi dalam hidup aku. Yelah, kadang2 hidup ini perlukan perubahan. Asyik benda yang sama... memang membosankan. Hewhew.


Eh. dah berapa hari raya? Selamat hari raya korang. Hehehe.


Walaupun baru 2 anak bujang... busy betul rasanya. Rasanya tahun ni raya paling bosan sebab sepanjang 30 tahun hidup...  tahun ni 1st time tak ada baju raya. Kahkah. Bukan tak mencari... dah cari ready to wear... sekali saiz Faiq tak ada... makanya terus mak mood kelaut... masa makin suntuk. Hmm tak payah la baju raya. Duit pun jimat. Hahaha. Just beli baju jalan anak2 je. Ahahaha. Baju pattern sama.. color sama... just saiz je lain2. Hehehe.


Hai adik. Rindu si bulat ibu yang gigi jarang ni. Hahaha. Nampak je sado tapi dalam hati ada taman. Manja kemain. Lain betul karakter adik and abang ;)




Abang Faiq balik kampung je.. habis segala ceruk kampung dia merayap. kejar kambing sampai dalam reban. Dah kenapa pakai songkok pergi halau kambing tu? Hahahaha. 



Ikut paklang jalan2 naik motor pusing kampung :)





Raya pertama malam2 sikit baru balik kampung sebelah husband. 




Raya ketiga petang baru balik kampung mak abah aku. Biasa2 je raya tahun ni. Tema bersederhana tahun ni. Kewangan tak mengizinkan hehehe. Okbai. Cerita Langkawi pun tak khatam lagi. Ada 3 entri dok peram dalam draft. Mood menulis kelaut. Hahaha. 


1 comment:

Zhi said...

Selamat Hari Raya..
Hahaha .. comel pakai songkok halau kambing.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...