BLOGGERIANS

Wednesday, August 10, 2016

jam dari Zalora yang smart dan murah

Jam yang pertama aku beli pakai duit sendiri. Ketiga - tiga jam aku sebelum ni orang hadiahkan. 2 jam dari husband. 1 lagi dari kenalan rahsia. Kahkah. Cite lama. 

Walau bagaimana pun... ketiga - tiga jam tersebut dah KO. Behehe. Bateri yang KO. Aku punya la malas nak pergi kedai jam. Sanggup pergi beli online yang baru. LOL. Asyik la dok riki website Zalora. Hahaha. Website macam- macam ado kan. Sudahnya terberkenan design ni. Murah pun murah. Total semua RM74. Hahaha. 


Balik terus pakai. Menjeling laki sebelah. Kahkah. Amboi hensem jam katanya. Dia pun boleh pinjam. ERK! Pfttt! Sebok je



smart kan? Haha




ada tulis zalora lagi. hehehe.


Esoknya pakai pergi ofis. Sekali masa jumpa bos.... terperasan dia pakai jam yang sama sebijik macam aku! kaler pun sama! OMG! For sure brand lain lah. 

Terus tak mau pakai dah jam itu. Tak suka barang- barang aku sama sejibik dengan bos. HAHA. Tengah riki2 nak beli jam lain tapi kat zalora jugak. Sekian entri jam zalora. Hehehe.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...