BLOGGERIANS

Wednesday, September 14, 2016

Kad Debit Maybank baru

Akhirnya sampai jugak tadi... hampir 2 minggu tunggu. Asyik bertangguh je nak ke kaunter maybank... sudahnya aku buat online je. 


Yeay! Kad baru dah dapat. Jimat masa tenaga nak ke kaunter maybank. Dah dapat kena activate dalam masa 90 hari. So tadi aku terus activate kat m2u sahaja. Memang memudahkan untuk orang yang busy macam iols. Hahaha busy sangat lulz.




Simpan resit... mana la tau kad tak sampai ke kan... boleh query ke maybank. 







Kad attach kat tengah2 tu




Aktifkan cepat cepat. Heh.



Ok daa! :)


5 comments:

Ann Ishak said...

saya tak tukar lagi :(

.hasina. said...

Mcm mana kak.. senang ehh.. nk tukar jgk

Liyana said...

awak tukar kat m2u je... bahagian card management.. pastu godek2 la kat situ.. hihi foc je :D

izvwn said...

dah tukar sbb kad lama dah hilang. sekali tak boleh nak activate yg baru.. jenuh nak pergi branch dia balik

.:Yana:. said...

baru activatekan semalam..
pun tukar pakai online..
x berkesempatan nak ke bank..
sekarang mudah kan?? di hujung jari saje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...