BLOGGERIANS

Monday, October 10, 2016

MEQNOR Kitchen


Assalamualaikum. Eh last update bila yer? Kahkah. Mood kelaut lepas tukar phone. Hai mak dah berpaling tadah dari Android ke Apple. Ahaks! Ni yang merangkak nak godek apps yang ada. Lol! Nak transfer gambar ke pc pun amboi kena ada itunes? Puas aku google step by step. Haha. Akhirnya setelah seminggu try and error akhirnya aku jumpa jalan mudah - pakai Google Photos je. Hewhew. Eh renyah jugak pakai IPhone ni ek? Tapi aku suka. 

Btw, hari tu laki aku ada tunjuk 1 kedai rare. Area SMAP Labu. Eh memang unik la concept dia. Kami datang petang time tu. kalau nak datang silakan datang malam sebab ada lampu2 ... eh cantikla! Hipster sangat kedai ni. Makanan sedap2 dan berpatutan. Hari tu aku order nasi goreng antara 2 darjat. Kemain nama. Eh sedap! Combination nasi goreng cina dan nasi goreng kampung. 


Pintu nak masuk. Cantik kan? Nampak ada macam ada langsir tu? Haa boleh duduk bersila kat situ.. macam suasana zaman dulu. Eh nak try duduk situ nanti haha.






Tengok kerusi dia... macam style diraja pulak. Hehe









antara menu yang di order. Siap bungkus bawa balik. Oh ye makan tak bawa anak2 ni.. kalau bawa mau berlari mengejar anak je.. hewhew






macam konsep stall pun ye jugak... 








Ok daa! Semoga dapat makanan free. Kahkah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...