BLOGGERIANS

Monday, October 31, 2016

Pintu terkunci dari dalam

Anak bujang yang terlebih bijak. Ibu suruh tutup pintu. Dia pergi tekan sekali button lock kat belakang pintu.. makanya terkunci lah dari dalam. Nak marah pun buat penat je, bukan paham ape budak 4 tahun. Kehkeh.

Mari kita google. Baba dah amik lesung je nak ketuk tombol pintu. Kah. Nak cepat je kan... cer sabar.   

Aku search youtube. 

1. Ambil kad kredit. Hewhew. Atau kad keras apa2 yang tak guna.
2. Bengkok kan sikit kad 
3. Selit la kat tempat lock tu sampai terbukak pintu

Memang perlukan tenaga lelaki. 



See! Dah terbukak 😂


Bengkok kan kad tu macam ni haa





Gesek2 sampai ter unlock balik




Gituuu! 







Sekian tutorial ahaks! Oh tq to Faiq, kalau tak, mesti ibu tak tahu boleh bukak pintu pakai kad je. Kihkih. 

3 comments:

diana aziz said...

Sy pernah terkurung dlm bilik sebab tombol rosak. pulas tombol byk kali, tetap xleh bukak jugak. last2 mintak tlg bebudak laki dlm wechat ajarkan cemana nk unlock. 15 minit je dh settle. hihii...

.hasina. said...

Aah kak kalau terkunci pakai kad keras nk bukak balik..
Iolss byk kali terkena & byk kali jgk lahh kad jd mangsa

Hana Soffelia said...

Hana pernah ter lock pintu bilik. Masa tu Naurah kecik lagi. Dahlah beg duit, kunci kereta, telefon, pampers dalam bilik. Baru siap mandikan Naurah kat blik ari kat dapur, so terpaksa pecahkan tombol pintu dengan lesung batu. haha panik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...